www.praca.qt.pl - pośrednictwo pracy


Praca za granicą informacje ogólne:


Biura pośrednictwa pracy:


Europejska lista płac:


Ubezpieczenia


Proces rekrutacji

Proces rekrutacji




Jak napisać dobre CV?

W dobrze napisanym CV zawieramy i uwypuklamy atuty oraz umiejętności aplikującego do pracy, ze szczególnym uwzględnieniem tych cech, których pracodawcy poszukują wśród kandydatów.

Pisząc CV należy pamiętać o następujących elementach: o nie pisz więcej niż dwie strony A4. o najważniejsze informacje takie, jak umiejętności, kwalifikacje, doświadczenie zawodowe umieść na pierwszej stronie. o pisz pozytywnie, jasno i ściśle, bez niepotrzebnie długich opisów. o opisz tylko te informacje, które mogą się liczyć u rekrutujących.

Szczególnie ważne jest zebranie informacji na temat firmy, do której aplikujesz. Przeglądnij firmową stronę www, materiały rekrutacyjne, profil oferowanego miejsca pracy itp. Zwróć uwagę na te cechy i umiejętności, które są zgodne z oczekiwaniami wobec kandydatów na oferowane stanowisko i wykorzystaj tę wiedzę w swoim CV.


Forum:


Transfer pieniędzy


Prawo